Ćwiczenia Na Krągłe Pośladki Nie Obciążające Kolan!

Bóle kolan są bardziej powszechne niż myślisz i dotyczą naprawdę wiele osób. Najbardziej dokuczliwe stają się wtedy, gdy zaczynają zakłócać wykonywanie codziennych czynności i uniemożliwiać robienie tego, na co masz ochotę. Jednak jeżeli cierpisz na bóle kolan, a Twoim pragnieniem jest posiadanie jędrnych pośladków, to nic straconego.
reklama
Dyskomfort kolan lub bóle z nimi związane pojawią się podczas wykonywania ćwiczeń na pośladki dlatego, że wiele tradycyjnych i popularnych ćwiczeń na tę partię ciała bardzo mocno angażuje także nogi, wywołują spore ciśnienie na stawach kolanowych. Najczęściej bóle te pojawiają się, kiedy masz słabe mięśnie i niską kondycję.
reklama
Wiele ćwiczeń na pośladki, które są “przyjazne” kolanom i nie powodują ich obciążania to tzw. ćwiczenia podłogowe, wykonywane w pozycji leżącej lub poziomej. Jeżeli podczas wykonywania tego rodzaju ćwiczeń, będziesz odczuwać ból kolan - możesz spróbować podłożyć poduszkę pod kolana.

źródło: http://www.feelgood-workouts.de/magazin/gesundheit/training-bei-rueckenschmerzen-welche-uebungen-helfen/

Przechodząc do rzeczy, poniżej znajdziesz propozycje kilku ćwiczeń, dzięki którym poprawisz, ujędrnisz i wymodelujesz swoje pośladki, a to wszystko bez większego obciążania stawów kolanowych. Z tymi ćwiczeniami trening pośladków stanie się czystą przyjemnością. Podane ćwiczenia możesz wykonać w seriach od 1-3 w powtórzeniach od 10 - 20.

#1 Bridge
źródło: https://lacasadelosshocolates.wordpress.com/tag/trasero/

#2 Heel Press
źródło: https://pl.pinterest.com/sissy2013/tendinitis/


#3 Quadruped Triangle
źródło: http://www.shape.com/fitness/workouts/10-knee-friendly-lower-body-toners


#4 Donkey Kicks
źródło: https://www.popsugar.com/fitness/Bent-Knee-Donkey-Kicks-856937

#5 Bird Dog
źródło: http://chicastrendy.com/ejercicios-para-aumentar-el-gluteo/

Na następnej stronie dodatkowo znajdziesz kilka gotowych treningów wideo, dzięki którym będziesz mogła ćwiczyć swoje pośladki i nie obciążać kolan.
1 z 2



Ćwiczenia Na Krągłe Pośladki Nie Obciążające Kolan! Reviewed by Motywacja Non Stop on 11:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.