5 Ćwiczeń Plank Na Wyrzeźbienie Mięśni Brzucha!

Utrzymanie prawidłowej pozycji deski po kilku sekundach wydaje się być wręcz wiecznością. Ten kto ma ją w swoim planie treningowym dokładnie wie, o czym mówię. Jest to pewnego rodzaju walka umysłu z ciałem. Kontrola nad drżącymi ramionami i brzuchem.
reklama
Ćwiczenie plank angażuje w jednym czasie mięśnie brzucha, ramion, barków, nóg, pleców oraz pośladków! Czy może być coś lepszego? Jednym ćwiczeniem wzmacniasz i poprawiasz wygląd całego ciała. Siła naszych mięśni jest punktem wyjścia każdego wykonywanego przez nas ruchu. Jest to kluczowe nie tylko w trakcie ćwiczeń, ale w codziennym życiu.
reklama
Dodatkowo dobra stabilność i równowaga jest niezbędna w sytuacji, kiedy musisz reagować na stale zmieniające się otoczenie wokół Ciebie. Deska usprawnia także sprawność podczas siadania-wstawania, ponieważ sprawia, że dolna część pleców jest znacznie mocniejsza.


Ze względu na to, że standardowa deska (plank) po pewnym czasie nie daje już takiej przyjemności i zabawy jak wcześniej, poniżej znajdziesz 5 propozycji, które w większym stopniu stymulują pracę całego ciała i jego wszystkich mięśni.


5 modyfikacji plank na lepsze wyrzeźbienie mięśni brzucha!


Zanim przejdziesz do ćwiczeń po pierwsze musisz pamiętać o prawidłowej pozycji plank. Dzięki temu uzyskasz jak najwięcej korzyści z tego ćwiczenia. Pamiętaj, aby biodra nie były ani za nisko, ani za wysoko - ciało od karku do pięt powinno tworzyć linię prostą. Deskę standardowo wykonujesz na wyprostowanych rękach, jednak dla ochrony i większego prawdopodobieństwa utrzymania dobrej pozycji zaleca możesz zacząć od podporu na łokciach (przedramionach).
reklama
Ćwiczenia wykonuj zgodnie z zamieszczonymi gifami. Uszeregowano je od najłatwiejszego do najtrudniejszego. Poniższe ćwiczenia wykonaj przez 30 sekund z 15 sekundową przerwą. Osoby bardziej doświadczone mogą zwiększyć czas od 60 do 90 sekund. Zestaw wykonaj w 3 seriach.

1. Plank with toe taps


2. Jack planks

3. Reach around the clock planks

4. Side planks with reach through


5. Spiderman planks

źródło: http://dailyburn.com



5 Ćwiczeń Plank Na Wyrzeźbienie Mięśni Brzucha! Reviewed by Motywacja Non Stop on 10:58 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Dziękuje za wszystkie pomysły na ćwiczenia, blog mega <3
    Dla wszystkich sportowych maniaków polecam skorzystać z darmowego BCAA: http://fitrabaty.com.pl/bcaa-drink-za-darmo-w-centrum-odzywek/
    Ja już swój przydział w postaci jednego drinka wypiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.