Najlepsze Ćwiczenia z Jogi Ujędrniające Pośladki! [5 ćwiczeń]

Kształtna pupa jest nowym trendem! Obecnie pupa nabrała niejako statusu gwiazdy i każda z nas pragnie ją podnieść, wymodelować czy ujędrnić. Praca nad wyglądem pośladków nie tylko poprawia ich kształt, ale także wpływa na poprawę równowagi naszego ciała, postawę oraz zmniejsza ból w dolnej części pleców.
reklama
Mięśnie pośladków stanowią zdecydowanie największą grupę mięśni w naszym ciele. W połączeniu z mięśniami ud i ścięgnami są odpowiedzialne za stabilizację miednicy oraz siłę i mobilność w biodrach. Odpowiednio trenowane tylne mięśnie naszego ciała pomagają utrzymać prawidłowe napięcie dolnej części pleców i stawów poprzez poprawę funkcjonalne i optymalne zrównoważenie masy ciała.
reklama
Ponadto, kiedy budujesz beztłuszczową masę mięśniową, zwiększane jest spoczynkowe tempo metabolizmu. Strategicznie pracująca największa grupa mięśni naszego ciała sprzyja przyspieszeniu spalania tłuszczu.

Joga na jędrne pośladki: 5 pozycji, które odmienią wygląd twoich pośladków
źródło zdjęcia: http://abikiniaday.com/get-your-booty-in-shape-with-tash-dev/

Jeżeli chodzi o pośladki z punktu anatomicznego, składają się one z 3 głównych mięśni - maximus (największy mięsień; stanowi największą część pośladka) oraz medius (średni mięsień) i minimus (najmniejszy mięsień), które odpowiedzialne są za przywodzenie i odwodzenie bioder. Kiedy mięśnie te są dobrze wyćwiczone mogą poprawić mobilność, skrętność oraz elastyczność bioder, jednocześnie zapobiegając problemom z równowagą, które mogły być wynikiem słabych stawów.
reklama
Joga to doskonały sposób na to, aby wzmocnić i ukształtować mięśnie pośladków bez użycia obciążenia, maszyn lub innych urządzeń. Podczas jogi wykorzystywana jest własna masa ciała do budowania mięśni, przez co może być skuteczną formą treningu modelującego pośladki z niskim ryzykiem urazów czy kontuzji. Poniżej znajdziesz 5 ćwiczeń, dzięki którym podniesiesz i zaokrąglisz swoje pośladki, przy jednoczesnym wzmocnieniu bioder i poprawie elastyczności.

#1 Bird dog





źródło: http://abikiniaday.com/get-your-booty-in-shape-with-tash-dev/

#2 Crescent Warrior 

źródło: http://50tonormal.blogspot.com/2011_12_01_archive.html

#3 Warrior 3


źródło: https://breakingmuscle.com/awake-evolve-yoga/awake-evolve-cycle-2-warrior-3-pose-focus

#4 Chair Pose 


źródło: https://www.skimble.com/exercises/291-chair-pose-how-to-do-exercise 

#5 Superman Pose

źródło: http://lifespantherapies.com/pediatric-yoga-and-mindfulness/




Najlepsze Ćwiczenia z Jogi Ujędrniające Pośladki! [5 ćwiczeń] Reviewed by Motywacja Non Stop on 13:36 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Mi joga bardzo pomogła na bóle kręgosłupa, także serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.