4 ćwiczenia na dolne partie brzucha

Tradycyjne ćwiczenia na mięśnie brzucha takie, jak brzuszki czy rowerek, są idealne do wyrzeźbienia górnej części mięśni prostych brzucha oraz mięśni skośnych. Jeżeli chodzi o dolną część mięśni prostych brzucha, to niestety dla większości z nas stanowią nie lada wyzwanie i włożenia więcej pracy.
reklama
Jeżeli naprawdę zależy Ci na płaskim i wyrzeźbionym brzuchu, musisz zmobilizować do pracy najmniejszy skrawek tych mięśni. Aktywuj nogi oraz nastawienie. Unosząc nogi zmuszasz do pracy dolne mięśnie brzucha.
reklama
Skupienie się podczas treningu na dolnych mięśniach brzucha oraz maksymalne angażowanie ich podczas każdego ruchu jest kluczem do sukcesu.

4 ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha
źródło: http://www.cnnturk.com/

Przygotuj matę treningową, parę niewielkich ciężarków oraz małą piłkę lub ręcznik. Poniżej znajdziesz zestaw 4 ćwiczeń, dzięki którym wzmocnisz swoje dolne mięśnie brzucha. Poniższe ćwiczenia wykonaj w 1-3 serii.

#1 C-curve

źródło: http://www.huffingtonpost.com/2015/02/13/lower-ab-exercises_n_6655598.html

Ćwiczenie to wykonujesz przez 60-90 sekund. Wykonując je:

- usiądź na podłodze z nogami ugiętymi w kolanach, po czym między udami umieść małą piłkę (złożoną koszulkę lub poduszkę)

- po prawej i lewej stronie umieść lekkie ciężarki

- odchyl się w tył, zachowując proste plecy, a podbródek uniesiony tak, aby zmieściła się tam pięść

- chwyć ciężarki w ręce i umieść je na prostych rękach nad podłogą
reklama
- z tej pozycji unieś ciężarki na wysokość kolan lub nieco wyżej, po czym opuść je i powtórz uniesienie

1 z 2


4 ćwiczenia na dolne partie brzucha Reviewed by Motywacja Non Stop on 12:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.