5 szalonych, ale skutecznych sposobów na zwiększenie motywacji do treningu

Nie uwierzysz, jak dzięki specjalnym taktykom w zaskakujący sposób ruszysz do treningu. Zmotywowanie się wbrew pozorom jest trudną rzeczą i czasami najlepsze sposoby na jej podtrzymywanie mogą okazać się całkowicie nieoczywiste i nie być w stanie zadziałać na każdego na długo. Postaram się pokazać Ci kilka strategii motywacji uznanych przez badaczy za najlepsze i najskuteczniejsze w drodze osiągania wyznaczanych celów fitnessowych.

źródło: galleryhip.com




Przyjmij pozycję

Spójrz na siebie z góry zaczynając od klatki piersiowej, a kończąc na palcach stóp lub obuwiu treningowym. Trzymanie wyprostowanej pozycji i spojrzenie na siebie przez kilka minut zwiększa poczucie własnej wartości i pewności siebie, a także zaufanie, że jesteś w stanie zrobić więcej niż myślisz.

Kiedy pojawiasz się pierwszy raz na siłowni lub w nowej grupie treningowej, przypomnij obie o wyprostowanej pozycji – klatka piersiowa wypięta,
reklama
wysoko podniesiona głowa, ramiona w górę lub podparte na biodrach. Pomyśl, że wszystko Ci się uda! Pozytywne nastawienie pomoże Ci przezwyciężyć strach i zacząć działać.

1 z 4


5 szalonych, ale skutecznych sposobów na zwiększenie motywacji do treningu Reviewed by Motywacja Non Stop on 08:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.