Ćwiczenia na brzuch dla kobiet - TOP 3

Ćwiczenia na brzuch dla kobiet -  TOP 3

Trening na mięśnie brzucha nie musi być nudny. Dodając poniższe ćwiczenia do Twojego treningu, zapewnisz sobie pięknie wyrzeźbiony brzuch. Poznaj skuteczne ćwiczenia na brzuch dla kobiet.

reklama
Musisz pamiętać o tym, że płaski brzuch nie tylko robi się na siłowni czy ćwiczeniami, ale przede wszystkim w kuchni. Na naszym blogu znajdziesz dokładnie informacje jak powinna wyglądać zdrowa zbilansowana dieta oraz co to jest deficyt kaloryczny.

Oczywiście możesz wykonać poniższe ćwiczenia i potraktować je jako trening. Musisz wówczas pamiętać o rozgrzewce.

Z poniższych ćwiczeń możesz wykonać trening.
reklama
Zrób go co najmniej 3 razy w tygodniu.
Każde ćwiczenie wykonaj po 16 powtórzeń na każdą stronę. Zrób przerwę 10 sekund po każdym ćwiczeniu. Zacznij powoli od 1-2 serii. W miare możliwości zwiększaj ilość serii podczas Twojego treningu. 

1. Russian Twists

reklama
2. Body Saw



3. Leg Raises


Ćwiczenia na brzuch dla kobiet - TOP 3 Reviewed by Sylwia on 14:45 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.