5 Ćwiczeń Na Spalenie Tłuszczu z Boczków!

Marzysz o pozbyciu się boczków raz na zawsze? Nie martw się, jest to łatwiejsze niż myślisz. Ukierunkowanie ćwiczeń na biodra i plecy sprawi, że będziesz cieszyć się figurą klepsydry bez wystających fałdek.
reklama
Kiedy fałdki zaczynają wystawać spod górnej części spodni, te ćwiczenia koniecznie wdroż do treningów. Pomogą Ci pozbyć się kłopotliwego tłuszczu. Pamiętaj, że niezwykle ważne jest także to, co jesz, ponieważ mając tendencje do przybierania "ciałka" w tym miejscu możesz wpływać pozytywnie lub negatywnie na nie.
reklama

5 ćwiczeń na spalenie tkanki tłuszczowej z boczków
Wypróbuj poniżej przygotowane ćwiczenia spalające tłuszcz z okolic brzucha i bioder oraz pozbądź się krępującej oponki. Wystarczy przeznaczyć kilka minut na ich wykonanie. W zależności od kondycji wykonaj od 1 do 3 serii. Po każdym ćwiczeniu przez 60 sekund poskacz na skakance.
reklama
Poznaj zestaw 5 ćwiczeń, które wspomogą walkę z boczkami i wysmuklą Twoje biodra.

#1 Jumping Burpees - wykonaj 15-20 powtórzeń na każdą stronę


#2 Dumbbell Twist - wykonaj 15-20 powtórzeń na każdą stronę




#3 Reverse lunge with overhead press - wykonaj 15-20 powtórzeń na każdą stronę


#4 Curtsy lunge to side leg lift - wykonaj 15 -20 powtórzeń na każdą stronę


#5 Lawn mower Lunge - wytrzymaj w tej pozycji najdłużej, jak jesteś w stanie. Rozpocznij od 30 sekund




5 Ćwiczeń Na Spalenie Tłuszczu z Boczków! Reviewed by Sylwia on 12:38 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.