Ćwiczenia na pośladki, czyli pupa w górę - trening w domu!

Która z dziewczyn nie chciałaby pochwalić się zgrabnymi pośladkami? Nie znam takiej! Wystarczy odrobina systematyczności w treningu mięśni pośladków, aby zobaczyć pierwsze efekty. Nie musisz wymyślać przeróżnych ćwiczeń. Bardzo wiele gotowych treningów masz w zasięgu swojej ręki.
reklama
Tym razem chciałam przedstawić trening pośladków sympatycznej blondynki Rebecci Louise - jej trening brzucha już znasz.. Trenerka zaprezentuje najlepsze ćwiczenia, poprawiające wygląd naszych pośladków. Dużą zaleta tego treningu jest to, że nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu - wystarczy jedynie Twoje ciało.
reklama
Trening na mięśnie pośladków przygotowany przez Rebeccę trwa około 10 minut. Składa się z 7 ćwiczeń, wykonywanych około 30 sekund. Niektóre z ćwiczeń wykonujesz osobno raz na lewą, raz na prawą stronę.

10 minutowt trening na pośladki, który wykonasz w domu
reklama
Przed treningiem warto zrobić krótką 5-minutową rozgrzewkę i cool down na koniec. Trening ten idealnie nadaje się także jako dodatek do treningu głównego. Pamiętaj o zachowaniu prawidłowej postawy podczas każdego ćwiczenia.

Udostępnij na Facebooku



Udostępnij na Facebooku



Jak podobał Ci się trening? Czekam na efekty systematycznego wykonywana tego treningu!

Ćwiczenia na pośladki, czyli pupa w górę - trening w domu! Reviewed by Sylwia on 12:54 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.