Trening na pośladki nie obciążający kolan

Trening na pośladki mogą wykonywać również osoby, które mają problemy z wykonywaniem ćwiczeń obciążające kolana. Idealnym rozwiązaniem jest poniższy trening, który składa się z ćwiczeń, które nie zawierają przysiadów ani innych ćwiczeń, które nadwyrężają staw kolanowy.
reklama
Ćwiczenia bez obciążania kolan pomogą Ci skutecznie wymodelować sylwetkę-tak samo jak trening, w którym wykorzystuje się przysiady lub wykroki.

Trening na pośladki trwa zaledwie 10 minut i do jego wykonania potrzebujecie tylko matę.
Trening wykonać możecie w dwóch wersjach:

- wersja podstawowa
- wersja trudniejsza z wykorzystaniem gumy

trening na pośladki nie obciążające kolan
źródło: https://www.youtube.com/watch?v=LjmZ1YMOwws
Wybierzcie opcje dla siebie i zachęcamy do treningu.
reklama

Hips Dips Workout | 10 Min Side Booty Exercises
Udostępnij na Facebooku



Udostępnij na Facebooku
reklama
Trening na pośladki nie obciążający kolan Reviewed by Sylwia on 13:03 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.