Przez 100 dni wykonywał jeden trening - Metamorfoza

Co zrobić, żeby schudnąć? Zastanawiasz się co musisz zrobić, aby pozbyć się kilku dodatkowych kilogramów do wakacji? Tym razem przygotowaliśmy dla metamorfozę, która trwała zaledwie 100 dni.
reklama
Podczas tego czasu autor wyzwania wykonywał zaledwie jeden trening, który składał się z kilku prodtych ćwiczeń które możesz wykonać w domu. Każdy trening zawsze był zakończony biegem na określony dystans.

źródło: https://www.youtube.com/watch?v=_nG43cKEbAg
reklama
Trening składa się z:

1. push ups - pompki
2. sit ups - czyli brzuszki pełne czyli dłońmi dotykacie podłogi

Wyjaśnienie:

źródło: https://www.youtube.com/watch?v=A7Y2-G4zOUA

3. squats - przysiady
4. Bieganie

Autor wyzwania proponuje, aby dostosować trening do swoich możliwości:

Level 1: 10 push ups, sit ups, squats + 1km run 
Level 2: 20 push ups, sit ups, squats + 2km run Level 3: 30 push ups, sit ups, squats + 3km run 
Level 4: 40 push ups, sit ups, squats + 4km run 
Level 5: 50 push ups, sit ups, squats + 5km run 
Level 6: 60 push ups, sit ups, squats + 6km run 
Level 7: 70 push ups, sit ups, squats + 7km run 
Level 8: 80 push ups, sit ups, squats + 8km run 
Level 9: 90 push ups, sit ups, squats + 9km run 
Level 10: 100 push ups, sit ups, squats + 10km run
reklama
Wyjaśnienie całego treningu, efekty oraz dodatkowe szczegóły znajdziecie w nagraniu poniżej:

Przez 100 dni wykonywał jeden trening - Metamorfoza Reviewed by Sylwia on 21:07 Rating: 5

5 komentarzy:

  1. WOW! Super efekty :) Systematyczność i konsekwencja to klucz do sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jakiś tam efekt to dało. Ale według mnie nie jest to optymalny sposób ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam od dziś. Trzymajcie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow efekt niesamowity i co najlepsze bez siłowni ;) Chyba się pokuszę o takie sto dni...
    Pozdrawiam i zapraszam na darmobranie.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.