Trening mięśni prostych brzucha

Marzenia o płaskim brzuchu często zaczynamy od zadręczania się wykonywaniem setek brzuszków takich, jakich nauczono nas w szkole. Jednak po pewnym czasie masz ich już dość i kończysz. Brzmi znajomo? To dlatego, że jeżeli chodzi o ćwiczenia mięśni brzucha, brzuszki faktycznie są proste, jednak dość nudne i niekoniecznie najlepsze. Kiedy jesteś początkujący może i możesz zaczynać od nich. Jednak z każdym dniem nabieranie kondycji warto wdrażać ćwiczenia nieco ciekawsze i skuteczniejsze.
reklama
Rozwiązanie jak mam dla Ciebie? Nadszedł czas, aby przycisnąć mięśnie brzucha do pracy i wprowadzić inne ćwiczenia na płaski brzuch, które urozmaica Twój codzienny trening i przyczynią się do osiągnięcia six pack’a. Dodatkowo silne mięśnie brzucha zapobiegają urazom i bólom pleców. Poniżej znajdziesz szybki trening na mięśnie proste brzucha, które wzmocnią je i uwidocznią.

źródło: legionathletics.com

1. V-UP


źródło: http://abexercises.co.uk/

v-up - podczas wykonywania tego ćwiczenia w pierwszej kolejności połóż się na podłodze na plecach z wyprostowanymi nogami i rękami ułożonymi za głową.

Z tej pozycji wykonaj uniesienie ciała z równoczesnym uniesieniem wyprostowanych nóg i rąk.

Ręce z za głowy przełóż przed siebie, równolegle do uniesionych obu nóg. Nogi powinny być na wysokości 45 stopni od podłoża. Plecy zachowuj proste, nie garb się, patrz przed siebie.
reklama
Wytrzymaj tak 2-3 sekundy i wróć do pozycji początkowej, opuszczając w tym samym czasie nogi, ręce i tułów. Powtórz ćwiczenie 15 razy.

1 z 4


Trening mięśni prostych brzucha Reviewed by Motywacja Non Stop on 11:53 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Ja dopiero zaczęłam swoją przygodę ze sportem ;-) Trzymajcie za Mnie kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.