Jak pozbyć się “poporodowego brzuszka” i uzyskać płaski brzuch?

Marzeniem każdej kobiety w ciąży i nie tylko jest to, aby z chwilą urodzenia dziecka wszystkie przybrane w tym czasie kilogramy zniknęły raz..dwa. Jednak powrót do sylwetki sprzed ciąży wcale nie jest taki trudny, jakby mogło się wydawać. Ważne jest, aby realnie określić swoje oczekiwania i efekty, których można się spodziewać rozłożonych w czasie. Nic nie zrobi się z dnia na dzień.
reklama
Część pracy związanej z utratą wagi robi za nas nasz organizm z chwilą porodu, gdyż w tym czasie możesz stracić nawet połowę tego, co przybrałaś (waga dziecka, wody płodowe itp.). Resztę musisz już niestety lub stety wykonać sama, wdrażając odpowiednie jedzenie i ćwiczenia. Badania pokazują, że rozpoczęcie regularnych ćwiczeń wkrótce po porodzie jest nie tylko dobre dla ogólnego stanu zdrowia, ale także pomaga zmniejszać ryzyko wystąpienia depresji poporodowej.

źródło: www.usatoday.com

Wiem, że ćwiczenia mogą być ostatnią rzeczą, o jakiej będziesz myśleć po urodzeniu dziecka, jednak zmuszenie się do nich wyjdzie Ci tylko na dobre.
reklama

Ćwiczenia przynoszą same korzyści, do których należy m.in.:wspomagają utratę masy ciała
  • - poprawiają funkcjonowanie układu krążenia
  • - przywracają siłę mięśniom
  • - zwiększają poziom energii
  • - poprawiają nastrój
  • - łagodzą stres
  • - pomagają w zmniejszeniu wspomnianej depresji poporodowej
  • - poprawiają kondycję np. do zabaw z dzieckiem

Każda ciąża przebiega inaczej, każdej z nas organizm działa i reaguje na podobne bodźce inaczej, dlatego przed rozpoczęciem jakiegokolwiek programu treningowego w pierwszej kolejności skonsultuj się z lekarzem, czy możesz rozpocząć ćwiczenia i jakie.

Jeżeli nie będzie żadnych przeciwwskazań, zacznij pracę nad własnym ciałem, oczywiście z uwzględnieniem “naprawy” mięśni brzucha. Na kolejnej stronie zamieszczam kilka filmików, dzięki którym wrócisz do formy i sylwetki sprzed ciąży.
reklama
Pamiętaj o prawidłowym odżywianiu, które przyspieszy efekty oraz wpłynie pozytywnie na zdrowie Twojego dziecka, jeżeli karmisz piersią.

1 z 2


Jak pozbyć się “poporodowego brzuszka” i uzyskać płaski brzuch? Reviewed by Motywacja Non Stop on 10:52 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Czy jest ktoś mi w stanie odpowiedzieć na pytanie po jakim czasie od cesarskiego cięcia można zacząć ćwiczyć mięśnie brzucha szczególnie dolne?

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.