Trening i dieta dla JABŁKA

Tym razem zajmiemy się budową ciała przypominającą jabłko. Po przeczytaniu artykułu, w którym podpowiadamy, jak określić typ swojej sylwetki Kliknij TU jesteś prawie pewna, że Twoja piękna figura to jabłuszko. Mając ten kształt ciała jesteś o krok bliżej od innych, ponieważ w Twoim przypadku ogromną zaletą jest niezwykła szybkość w utracie zbędnych kilogramów. Pozazdrościć Ci może niejedna Pani…
reklama
Sylwetka w kształcie jabłka charakteryzuje się bardziej rozbudowaną górną częścią ciała w porównaniu do dolnej. Kobiety „jabłuszka” mogą pochwalić się pięknymi, smukłymi nogami, wąskimi biodrami oraz obfitym biustem. Ich talia jest jednak mniej zarysowana niż w przypadku gruszki czy klepsydry.



Problemowe obszary: ramiona, górna część pleców, klatka piersiowa, brzuch

Sprawdźmy raz jeszcze dla pewności w bardzo prosty sposób, czy faktycznie należysz do grupy kobiet, będących jabłkiem – stań prosto nie wciągając brzucha, a następnie zmierz swój obwód talii zaraz nad pępkiem i bioder w najszerszym ich miejscu. Teraz podziel uzyskany wynik talii przez bioder – jeżeli Twój wynik jest większy niż 0,8 jesteś jabłkiem!

Jeżeli uzyskany przez Ciebie wynik potwierdził, że jesteś jabłkiem, to przypomnij sobie co pisałam wcześniej – masz najlepsze predyspozycje do najszybszej utraty tkanki tłuszczowej. Nie musisz się
reklama
zamartwiać i zadręczać myślami o „tatuśkowym brzuchu” czy ogromnych ramionach. Każdą sylwetkę bez względu na jej uwarunkowania genetyczne z odpowiednim podejściem treningowym można wypracować tak, aby była proporcjonalna. W Twoim przypadku należy skupić się na zmniejszeniu górnych partii ciała i rozbudowaniu dolnych.

1 z 4


Trening i dieta dla JABŁKA Reviewed by Motywacja Non Stop on 17:18 Rating: 5

1 komentarz:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.