Jak spędzać przyjemnie czas i tracić zbędne kilogramy?

źródło: www.google.com
Zdecydowałam się napisać o tym, jak można aktywnie spędzać czas, a przy tym stracimy kilka kalorii. Największą „męczarnią” dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z treningami lub ćwiczeniami jest systematyczność. Wiem, że na samym początku jest bardzo ciężko zmotywować się do systematycznego wysiłku.


Jak zmotywować się do wysiłku fizycznego?

Nic nie sprawia nam takiej przyjemności, jak robienie rzeczy, które lubimy. To jest właśnie tajemniczy sposób na zmianę swoich nawyków. Trening przecież nie musi być nudny i monotonny.. wystarczy, że troszeczkę go dopasujemy do siebie. Jeżeli chcesz zrzucić parę kilogramów polecam Ci trening cardio min 3-4 razy w tygodniu, który przeplataj aktywnością, którą lubisz. Poniżej znajdziecie aktywności fizyczne, które bardzo fajnie wpływają na nasze ciało.
reklama
Najpopularniejsze formy aktywności fizycznej


Nordic Walking- polega na marszu ze specjalnymi kijkami. Jeżeli chodzi o dobór sprzętu – długości kijków polecam Was porozmawiać o tym ze specjalistą, który dobierze odpowiednią długość jak również wyjaśni zasady marszu. Idealne rozwiązanie dla osób, które rozpoczynają treningi.

Rower – uwielbiasz wyprawy, rower może być własnie dla Ciebie. Najlepiej jest „pedałować” w towarzystwie, ponieważ wówczas utrzymujemy równe tempo.

Pływanie – Uwielbiasz wodę? Jest to forma bardzo przyjemna ale również bardzo wymagająca. Musicie pamiętać o tym, że godzina spędzona na basenie nie równa się z ciągłą aktywnością. Dlatego jeżeli jesteście zdeterminowani postawcie sobie cel ile chcecie przepłynąć długości basenów. Nic na siłę, stopniowo zobaczycie, że Wasze możliwości się zwiększają :)

Bieg- ja osobiście uwielbiam biegać wieczorkiem. Spokojny bieg, ale jednostajny trwający około godzinki :) Plusem jest to, że możemy biegać wszędzie i nie potrzebujemy do tego dodatkowych narzędzi . Jedynie co osobiście mogę polecić to zaopatrzyć się w sportowe obuwie, które zadbają o dobrą kondycję Waszych stawów.
reklama
Marsz lub spacer – bardzo korzystna dla układu sercowo-naczyniowego forma wysiłku. Jest to rewelacyjne rozwiązanie dla osób, które rozpoczynają trening lub są bardziej zaawansowane wiekowo. Przy tej formie aktywności fizycznej nie potrzebujemy dodatkowych narzędzi oraz specjalnych warunków. Najlepiej wybrać się na spokojny spacer z najbliższą rodziną i podziwiać piękne widoki. Jako stały punkt niedzielnego dnia polecam dodać sobie spacer :) Każde 10 000 kroków pozwala nam spalić 500 kalorii.

Dodatkowo chcę Wam jeszcze pokazać ile spalamy kalorii przy godzinnej aktywności fizycznej:

  • Rower - 410-545 kalorii
  • Bieganie - 650-920 kalorii
  • Pływanie - 275 kalorii
  • Marsz, spacer - około 270-400 kalorii
  • Nordic Walking - 470 kalorii

Teraz pozostaje nam tylko wybrać co najbardziej lubimy robić i do dzieła! Zaczynamy robić to co lubimy najbardziej dodatkowo dodajemy treningi czy na siłowni czy w domu. Działając w taki sposób zaczniecie przyzwyczajać się do codziennych ćwiczeń i po pewnym czasie stanie się to codziennością. 



Jak spędzać przyjemnie czas i tracić zbędne kilogramy? Reviewed by Motywacja Non Stop on 16:22 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.