tag:blogger.com,1999:blog-186815811227196084.post6032141117396654576..comments2022-01-02T20:16:55.259+01:00Comments on Motywacja non stop - Trening na płaski brzuch, ćwiczenia, wyzwania, motywacja: Czy wiesz ile kalorii potrzebuje Twój organizm?MotywacjaNonStophttp://www.blogger.com/profile/10169662633559846561noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-186815811227196084.post-25296288016088074522017-07-27T18:38:53.788+02:002017-07-27T18:38:53.788+02:00Dokladnie, jak wpisuje 0.2 czy 0,2 to nic sie nie ...Dokladnie, jak wpisuje 0.2 czy 0,2 to nic sie nie zmienia :( 1 kg zostaje, a tyle w tydzien nie chce chudnac, bo zaraz jojo dopadnie...Magdalenahttps://www.blogger.com/profile/17179315309763226357noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-186815811227196084.post-5498510338094712212015-12-07T11:38:24.290+01:002015-12-07T11:38:24.290+01:00Niw wiem ale u mnie nie działa opcja ze schudnięci...Niw wiem ale u mnie nie działa opcja ze schudnięciem w tym kalkulatorze. Po wpisaniu 0,2 kg na tydzień nie chce mi przeliczyć. AniaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-186815811227196084.post-69744285670307188232015-03-31T10:08:31.220+02:002015-03-31T10:08:31.220+02:00Kalkulator ma być tylko pomocą.. udostępniliśmy go...Kalkulator ma być tylko pomocą.. udostępniliśmy go ponieważ sprawdził się u nas. Każdy kalkulator ma wbudowane poszczególne dane, które wyliczają odpowiednie zapotrzebowanie kaloryczne według wszystkich wytycznych. MotywacjaNonStophttps://www.blogger.com/profile/10169662633559846561noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-186815811227196084.post-76805242974307525772015-03-30T20:52:05.184+02:002015-03-30T20:52:05.184+02:00Ten kalkulator to jakaś ściema. Zrobiłam sobie dzi...Ten kalkulator to jakaś ściema. Zrobiłam sobie dziennik tego co jem i zapisywałam wszystko. Najwięcej to jakieś 1700kcal, według kalkulatora powinnam jeść 2156.67 dla utrzymania. Więc mam idealną liczbę kcal do redukcji... Ćwiczę 3x w tygodniu od 2 miesięcy, czyli przy 0.2kg na tydzień= powinnam schudnąć 1,6kg jednak tak nie jest, efekty jakieś są, ale mało zadowalające. Co jest nie tak? Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-186815811227196084.post-50984408088604962352015-02-13T09:17:18.178+01:002015-02-13T09:17:18.178+01:00Proszę o odpowiedź :-) Mam 13 lat i ćwiczę sama w ...Proszę o odpowiedź :-) Mam 13 lat i ćwiczę sama w domu, jak też na treningu tanecznym. Wybrałam wzrost 155 cm wagę 43 kg, a trening 3-5 razy w tygodniu. Wyszło mi, że powinnam spożywać 2217<br />.83 kcal, żeby utrzymać wagę, a 1997.83 kcal, żeby schudnąć. Czy to dobry wynik?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-186815811227196084.post-36007206016412891812014-12-27T16:33:36.538+01:002014-12-27T16:33:36.538+01:00Ten komentarz został usunięty przez autora.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/00626501737371736344noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-186815811227196084.post-89905781162039221972014-11-10T10:12:46.254+01:002014-11-10T10:12:46.254+01:00Według tego co napisałaś - ćwiczysz 5-6 razy w ty...Według tego co napisałaś - ćwiczysz 5-6 razy w tygodniu. Kalkulator ma kilka opcji do wyboru i według niego aktywność 3-5 razy w tygodniu zalicza się jako dużą. I tak też w Twoim przypadku bym wybrał.MotywacjaNonStophttps://www.blogger.com/profile/10169662633559846561noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-186815811227196084.post-9939757759907076832014-11-10T08:50:02.386+01:002014-11-10T08:50:02.386+01:00Witam, mam do Panstwa ogromna prosbe. Chodzi o to,...Witam, mam do Panstwa ogromna prosbe. Chodzi o to, ze aby obliczyc swoje zapotrzebowanie kaloryczne trzeba zawsze podac rodzaj swojej aktywnosci fizycznaj, jednak ja mam z tym duzy problem, poniewaz moja aktywnosc fizyczna jest bardzo skrajna. Z jednej strony pracuje po 12h dziennie od poniedzialku do piatku, praca siedzaca od 6 rano do 18 (wiec jest to ZEROWA aktywnosc fizyczna w ciagu dnia), dodatkowo kolejne 6-7h przeciec spie, jednak 6 razy w tygodniu cwicze (czasami 5 dni w tygodniu, jak juz naprawde nie mam sily) - godzinny lub 40minutowy trening cardio, bieznia na silowni plus cwiczenia na miesnie, dodatkowo hulahoop jak znajde jeszcze czas.. moje pytanie brzmi - czy w takim wypadku moja aktywnosc fizyczna jest niska, srednia czy duza? Bardzo Was prosze o pomoc, jest to dla mnie duzy problem. Z gory dziekuje, Natalia.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-186815811227196084.post-38156861337614113672014-09-24T10:25:05.966+02:002014-09-24T10:25:05.966+02:00Zobacz co Ci wyjdzie :) jeżeli masz już skomponowa...Zobacz co Ci wyjdzie :) jeżeli masz już skomponowany jadłospis pod siebie - pasuje Ci on i dobrze się czujesz :) nic nie musisz zmieniać :DMotywacjaNonStophttps://www.blogger.com/profile/10169662633559846561noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-186815811227196084.post-68242595321475498252014-09-23T21:18:38.062+02:002014-09-23T21:18:38.062+02:00zaraz spróbuję , choć w zasadzie to ja nie liczę k...zaraz spróbuję , choć w zasadzie to ja nie liczę kalorii jako tako , jem mało ale nie tak żeby mi w brzuchu burczało , po prostu się nie objadam i ćwiczę dużo , a zanim zaczęłam ćwiczyć to od samego picia zielonej herbaty na czczo z rana w miesiąc schudłam 1,7 kg :) Arielkahttps://www.blogger.com/profile/06180793983785075643noreply@blogger.com