10-minitowy trening na brzuch i szczupłą talię na stojąco od Oli Żelazo

Trening, który Ci prezentujemy jest na mięsnie brzucha i szczupłą talię. Cały trening wykonujesz na stojąco i trwa zaledwie 10 minut. 

reklama
Możesz potraktować go jako dodatek do Twojego treningu głównego, jakim zapewne jest trening aerobowy.

Jak zapewnia nas trenerka z nagrania ten trening nie będzie zwykłym spinaniem brzucha. Trening pomimo tego, że jest wykonywany cały czas na stojąco jest bardzo dynamiczny i zróżnicowany.

Potraktujcie ten trening jako dobrą zabawę i cieszcie się czasem, który spędzacie na treningu.

Jeżeli chcesz stracić na wadze, musisz skupić się na odpowiedniej diecie oraz treningach. Treningami, które pomogą Ci spalić tkankę tłuszczową - są trening areobowe.
reklama
Zobacz Intensywny Odchudzający Trening Cardio

Pamiętaj, że najważniejszy jest ruch dlatego możesz rozpocząć np. od "Nordic walking dla każdego - jakie przynosi korzyści?"

Do powyższych treningów na spalenie tkanki tłuszczowej polecamy dodać poniższy trening na mięśnie brzucha i szczupłą talię

10-minitowy trening na brzuch i szczupłą talię na stojąco od Oli Żelazo

Nie ma na co czekać. Życzymy Ci udanego treningu i dobrej zabawy!
reklama

10 minut na brzuch | Szczupła talia | Na stojąco | Ola Żelazo


10-minitowy trening na brzuch i szczupłą talię na stojąco od Oli Żelazo Reviewed by Sylwia on 12:05 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.