Szybkie HIIT na podkręcenie metabolizmu i spalenie kalorii

Każdy z nas bez względu na to czy się odchudza czy nie, powinien przeznaczyć czas na aktywność fizyczną. Dzięki temu łatwiej i na dłużej zapewni sobie większą sprawność w poruszaniu się, przemieszczaniu, zachowa zdrowie i prawidłową masę ciała.
reklama
Czas przeznaczony na ćwiczenia nie musi od razu oznaczać wielu godzin spędzonych na siłowni czy bieganiu. Kilka minut minimum trzy razy w tygodniu spełni swoje założenia. Najważniejsze to znaleźć ulubioną formę treningu i systematycznie wykonywać ją.
reklama
Jeżeli zależy Ci na podkręceniu przemiany materii i szybszym spalaniu zbędnych kalorii, idealnym rozwiązaniem będzie trening HIIT. Nie wymaga dużej ilości czasu, a dzięki wysokiej intensywności pobudza organizm do działania przez cały dzień. W związku z tym proponuję 15-minutowy trening interwałowy.

źródło: http://journal.20fit.co.id/fitness/latihan-bicep-kencangkan-lengan/

Poniżej 4 ćwiczenia, dzięki którym rewelacyjnie podkręcisz metabolizm na cały dzień i spalisz zbędne kilogramy szybciej. Zanim jednak przystąpisz do ćwiczeń, zapoznaj się z kilkoma zasadami:

- przed ćwiczeniami wykonaj kilkuminutową rozgrzewkę

- każde ćwiczenie wykonuj przez 45 sekund

- pomiędzy każdym ćwiczeniem zrób 15 sekundowa przerwę, najlepiej truchtając; jeżeli jesteś początkująca przerwa może być nieco dłuższa

- wykonaj 3 serie - całość powinna zająć Ci około 15 minut

- słuchaj swojego ciała i zwiększaj stopniowo częstotliwość oraz intensywność treningu interwałowego

- poziom sprawności każdego z nas jest inny, dlatego ważne jest, aby nie przesadzić. Zrób kilka dni odpoczynku, jeżeli będziesz tego potrzebować
reklama

1. Donkey kick side leg swing right



2. Donkey kick side leg swing left


3. Burpees push-ups


4. Diamond pike push-ups


5. Jumping lunges


źródło: http://www.myfitnessutopia.com




Szybkie HIIT na podkręcenie metabolizmu i spalenie kalorii Reviewed by Motywacja Non Stop on 09:47 Rating: 5

4 komentarze:

  1. Ćwiczenia dla już trochę bardziej zaawansowanych.
    Sprawdziłem je właśnie i są bardzo w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówcą.
    Są technicznie ok, także dla faceta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śwetne! Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsza jednak jest technika wykonywania ćwiczenia. Samo machanie nogami czy rękami nic nie da. Liczy się świadomość ciała i mięśni.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.